Defneninannesi cevriyetoy ben 30+1 oldum bu haftalar hamdolsun iyi bel ağrısı halsizlik dışında en azından diz agrisi ve sıcak basması olmuyo
Elfibrhm2609 cevriyetoy 31 haftadayız biz 30 hafta da 1.512 gr 39 cm di 🌸 ve çok aşırı mide yanması yaşıyorum ben bacak ağrıları birde bel ağrılarım çok var 🙄
reflesha cevriyetoy 30+4 deyim suan biraz halsizlik ve uyku halim var 28 haftada gitmistim 1135 kiloydu suan bilmiyorum 😁
cevriyetoy Defneninannesi bende bugun 30+1 deyim bel agrisi sirt agrisi sicak basmalari var hayirlisiyla kucaginiza alin insallah 🤗
Elfibrhm2609 Canım normal şuan doğumum 28 şubat demişti doktor ama bu zamana kadar ne olur bilmiyorum
cevriyetoy reflesha bende de uyku halsizlil bel agrisi sicak basmasi hepsi mevcut😊 saglikla kavusalim bebislerimize insallah
Hifaa Bizim doktorumuz boyumuzu söylemiyo hiç 😞 ultrason kağıdında da tam boyu yazmıyo sanırım bulamıyorum 😅
CanSuu cevriyetoy bizde bugün 30+0 olduk 29. Haftada gitmiştim geçen hafta 1285 dedi kilomuzada doktorumuz