Liyababy doktorum organik olanlarla açık havada boyatabilirsin dedi ama benim istediğim renk açıcı istiyor ya doğuma kadar bekleyeceğim ya da organik olanlarla idare edeceğim sırf beyazlarım kapansın diye acaba saçı açıp boyayıp sıkıntı yaşamayan var mıdır ☺️