siilaa Kızlar bebeğimin kıyafetlerini yıkayacağım siz hangi programda kaç devir kaç derecede yıkadınız ? Makinemde bebek programı yok
_akalin3 siilaa ben 40 derecede ön yıkamalı 800 sıkma ile yıkadım ilk kıyafetlerini sonrada leke durumuna gore ve rengine göre değiştirirdim
2bebe1gebe siilaa ben kurutmaya da attığım için illa sıcak bi program seçmiyorum çok acilse ve çok kirli değilse kısa programa attığım bile oluyor ama 1 saat 20 dakikalık program var 40 derece olarak ona atttım mesela bugün
_akalin3 siilaa ben koyu gıysılerde yıkadım ama program ismine takılmıyorum sıkmayı sıcaklıgı veya ön yıkmayı filan siz değiştirebiliyorsanız istediğiniz ayara getırıyosanz program ismine takılmayın