Merhaba kızlar 23+3 olduk bugün gecen hafta doktor kontrolumuz vardi ve doktorumuz bebekler olmasi gerekenden zayiflar dedi biri 378 diyeri 374 gr mis ve bendede kilo kaybi var hamileligimin basindan beri aslinda zor bi gebelik geciriyorum iyi beslenmen gerek dedi bebekler icinde coraspin yazdi kilo almalarini saglamak icin ikiz gebelikde benim gibi olan varmi ve bebekleriniz coraspin le kilo alimi sagladilarmi dogduktan sonra kövezde kalirlar diye endiseleniyorum sizler neler yasadiniz böyle olup saglicakla bebeklerini kucagina alan varmi acaba lütfen bilen birileri bakabilirmi 😢