sedamom00 genelde kanda çıkması gerekir canım bnmde başıma daha önce geldi 🙏🏻kanda yok teste var doktorum iğne etkisi dedi bende kaç gün sonra geçti o çizgi de
Ama sen umudunu kaybetme adet gününe daha varsa geçmesini bekle inşallah vardır kuzum rabbim gönlüne göre versin inşallah ❤️🥰