Edaeda06 Herkesin başına geliyor canım enfeksiyon. Benimde gelmisti 2 antibiyotik birde tek kullanımlık gece yatarken ilaç icmistim. Bol su iciyordum ama fazlalastirdim. Sık sık ic camasirimi degiştirdim. Temizliğime daha bi dikkat ettim şuanlık enfeksiyon yok temiz çıktı. İlaçlarını aksatmadan kullan mutlaka enfeksiyon ciddi sonuclara sebep olabiliyor cunku ama dediklerime dikkat edersen geçer canım merak etme