Kadriyearslan Merhaba kızlar 7 haftalık hamileyim çatlak kremi kullanmaya ne zaman başlamalıyım ve hangi markaları önerirsiniz vücudum kilo almaya çok meyilli bu arada🙄
Elifcee991 Kadriyearslan 14haftalıkken başladım lierac kakao yağı kantaron yağı nemlendirici krem ama yine çatlatım vücuttan vücuda değişiyor maalesef
Cansugamze_ Valla ben bebek yağı ve kantaron yağı sürüyorum çatlağım hiç yok ilk bebeğimde de bunları kullandım önemli olan bol bol nemli kalması zaten çatlayacaksa çatlıyo en iyi kremi kullansan da 🥲
duuyqquu Haftada başladım canım lierac kullanıyorum şuan 17yim herhangi bir sorun yok. Arkadaşım da kullandı hiç çatlamadı aöa genetik de diyorlar bilemiyorum.
Momaslan Kadriyearslan 2 kutu lierac , 1 kutu topicrem , 1 kutu biooil bitirmek üzereyim. 38 e gireceğim. Göbek deliğimin çevresi hariç olmadı çatlamam. Benim oğluş oradan çıkmaya çalışıyor resmen😂 kremlerin hepsinden çok memnun kaldım
girayinannesi Momaslan kaç kg aldınız göbeğin orasının öatladığını nasıl anlıyorsunuz kilo verdikten sonra belli olmuyor mu
Momaslan girayinannesi hamilelikten önce düzenli spor yapıyordum karın kaslarım bile vardı🙈 iç karnım küçükmüş hemen karnım büyüdü. Göbek deliğim zamanla dışa doğru açıldı. Daha bebiş doğmadı deliğin çevresi 3cm çapında yuvarlak çatlak gibi gözüküyor doğunca görcez bakalım
Defneazra Genelde 4. Aydan sonra önerir doktorlar da ben sadece Hindistan cevizi yağı kullandım ilkinde bunda da öyle yapıyorum kremlerin ne kadar faydası oluyor bilmem genetik diyorlr genelde vücut yapısına bağlı bir de