Elisarli 22+3 haftdayım 3 gündür ağrı ve sancılarım oluyor otururken kalkerken yürürken eğilirken. Doktor açılman yok dedi bu ağrıların sebebi ne olabilir kızlar benim gibi olanlar varsa yazsın lütfen