Gulistan4747 Herkese merhaba nerden baslicam bilmiyorum 11 eylul gece nisanim geldi cok aldiris yapmadan uyudum 12 eylul sabah saat 10 suyum geldi bi esimle bi panik hastaneye kostuk doktor bakti bi santim acilmam vardi seni birakamam suyun gelmis dedi sonra suni sanci taktilar tabi ben feryat figan cikardilar kendi sancini cek dediler size bisey diyim mi öldum sandim sabah 10 dan aksam 20 28 de prensesim dogdu biz suan hastanedeyiz kizlar normal saglikli ama ben oluyorum sandim suan kizim yanimda benimde 3 dikisim var allah sizede saglikli evlatlar nasib etsin insallah😘😘
cinderella Gulistan4747 allah anneli babalı büyütsün inşallah 😊 Doğumdan önce belinizde hafiften ağrılar varmıydı yoksa birden mi geldi
Mesezh Allah mutlu huzurlu yuvanız olmasını nasıp etsın bebısınız de hayırlı evlat olsun InsaAllah.. sen sıranı saldın sıra bızde Allah kurtarsın dıyelım napalım :(