Kızlar merhaba 8 gün önce sezeryan doğum yaptım şu an alt karnım dışında göbeğim kalmadı oda dikiş olduğu için spor yapmaya başlamadım daha korse de kullanmaya başlamadım az da olsa ağrısı oluyor rahatsız oluyorum bugün birinde okumuştum post olarak paylaşmış ayran+soda+limon kürü sabah akşam kullanınca sezeryan göbeğini eritiyormuş var mı yapan aranızda acaba