Deletedmom83940 geçmiş olsun cumartesi çok hasta oldum ben de acile gitmenin faydası yok. Gittim antibiyotik ve parol yazdi. Almadim tabiki. sana tavsiyem sarımsakları 2ye 3e bölüp hap gibi yut. Taze zencefili rendele içine limon sıkıp bal ve karabiber ekle gidip şurup gibi kaşıkla. Bana bunlar iyi geldi. Burnun tıkanırsa da Okyanus suyu spreyi ya da serum fizyolojik ile aç. Yiyebiliyorsan koy tavuğu corbasi, ilikli kemik suyu vs tüket. Bir de bol su tüketimi önemli. Benim boğazım da kötüydü karbonatlı tuzlu su ile gargara yaptim sürekli.