Sevdaaaa123 Kızlar acil sorum olcak yarın hasteneye gidicem riskli bölümde oluşum için randevu almadan gitçem merak ettiğim şu sbah erken mi gitmem gerekiyor yoksa öğleden sonra da olabilirmi