neseligunler Merhaba arkadaşlar 5 haftalık hamileyim,üzerimde aşırı derece yorgunluk halsizlik var hiç bir şey yapasım gelmiyor, sanki enerjim çekilmiş gibi hissediyorum böyle olması normal mi 😕
Deletedmom83940 neseligunler normal canım ben 8. haftamdayım hala bişey yapasım gelmiyor bide üstüne grip oldum
Melekk8 neseligunler canım bende 5+4üm valla her bulduğum fırsatta uyuyorum bazen yemeği zor yapıyorum😂