Cantanem44 Arkadaşlar dün özür dileyerek söylüyorum ishal olmuştum en son çıktığım vc de kan damlaları gördüm ve silince peçeteye de geliyordu bildiğiniz kırmızı kan tabi hemen acile gittik kalp atışı vardı kesede herhangi bir kanama alanı yokmuş kanın nerden geldiği belli değil doktor proluton depot iğne yazdı vuruldum ama korkuma engel olamıyorum bu benim 6.gebeliğim (1 kızım var) bu şekilde olup hamileliği devam eden var mı?(çalışıyorum 2 gün rapor aldım)
sudamlasi Cantanem44 bebekte de kese de de kanama görülmemiş yani bi problem yok afedersiniz makattan gelmiş olabilir mi?
sudamlasi Cantanem44 başka bi doktora daha görün kesinlikle başka bi göz daha görsün durup dururken gelmemeli. 9 haftalık olmuşsun artık yerleşme kanaması olur mu bilmiyorum