İlaçlı hsg çekildim bu ay herşey temiz çıktı elhamdulillah ,normalde regle bir hafta kala kramplar ara ara sancılar gelirdi ama bu ay 4 gün kaldı hiçbirisi yok ,sadece göğüs hassasiyeti yaşıyorum on güne yakındır tecrübesi olanlar yazabilirler mi çekildiğiniz ay neler olmuştu