Sedasena kasintidan uyuyamayan biri olarak soruyorum, her hangi bi kabarma ya da kizariklik var mi? Bana Pupp hastalığı teşhisi koydu doktorum. Yaklaşık 1 haftadır deli gibi kasiniyorum geceleri, sabah olunca hafifliyor biraz öyle uyuyabiliyorum. Bu saate kadar tam 4 kez suya girdim ama yine başladı, ve artık kanamaya başladı:(