Gulra Eve gidince yarım saatte bir emzirdim bebeğin emmesini beklemedim çünkü ne kadar çok beslenirse vücudundan çabuk atıyor sarılığı, kakasının rengi tam yeşil değilde sarı gibi yapıyodu kızım sen mama verdiğin için belki yeşil gelebilir ordaki hemşirelere sor bi istersen Genel de sabah alıyorlar doktor kaçta isterse o zaman alıyorlar kanı, eve gidince bebeğini günlük yıka ve sık emzir onun kalkmasını bekleme çünkü sarılık olunca çok yatıyorlar topuğuna vurunca emer, çocuk doktorunuz kim.