Sulle_1204 Kizlar ben sigortalı çalışan bi anne olarak ne kadar alicam devletten bu yardımı aranızda alan var mı yakın zamanda… birde nereye başvuruluyor..
Merve_tna Sulle_1204 ben çalıştığım yerin muhasebesi ile görüştüm 12 bin kadar para alıcağımı söyledi
Yesilev Kızlar doğum parasını rapor bitiminde mi alıyoruz e devlette görebiliyorum raporları ama ücret göremiyorum şuan