Sm1347 devlete gittiğim için maalesef 1 haftada 3 ayrı doktora görünmek zorunda kaldım birinin dediği diğerini tutmuyor
İlk gittiğim 34 te kalkmış diye hasteneye yatışımı yaptı nst takip edildi sabahında başka doktor gördü oda hayır 35 hafta da kalmış ama suyu çok çok az dedi
Bugün gittiğim 34 hafta olarak ölçtü ama suyunun normal olduğunu söyledi
Çarşamba tekrar gideceğim hala 34 ile uyumlu olursa doktordan rica edeceğim gün versin çünkü ben bu stresle duramıyorum zaten bebeğime bir şey olmasından korkuyorum
Çarşamba gideceğim doktor ikinci göründüğüm doktordu gelişim göstermezse karnında durmasının bi anlamı yok demişti