Duygu37 stok yapmamanızı öneririm evet malesef ki fiyatlar gittikçe artıyor ama şöyle bir durum da var Allah korusun bebeğinize pişik yapıp elinizde kalıp yine o zarara girme durumunuz olabilir. Sleepy tavsiye ederim ben yeşil paketini aldım 1 numara 160 adet daha sonrası için 2 numara almadım çünkü güvenemedim açıkçası. Bir de sleepy de 1 numaranın çok küçük olduğunu 10-15 gün max kullanıldığını söylüyor çoğunluk o yüzden 160 adet yeteceğini düşünüp direk 2 numaraya geçmeyi düşünüyorum tabiki doğunca nasıl olur bilemiyorum 🌸☺️