Mucizeminnos Bebeğime oda yapmıcam sadece bunu almayı düşünüyorum ama bazıları malzemesi çok ince çok nazik kurulması ve kullanılması lazım falan demiş gerçekten öyle mi kullanan varsa yorumlayabilir mi acaba malzeme kalitesi genişliği açısından🌸
iremss Mucizeminnos ya ben 2019 da kızıma almştm oda yapmadığm için öyle ince falan değil ama şu anki üretim ile o zamanki farklı mıdır bilmiorm 1 sene bize yetmişti sonra dolaba geçmiştk
mamma00 Mucizeminnos ben daha yeni 4 çekmeceli olanını aldım kızımın odası icin , ablamda da 6 cekmeceli olan var , tüm evim nerdeyse ikea ben gayet memnunum incede değil malm serisi gayet güzel💁🏻♀️
Mucizeminnos iremss genel olarak beğeniliyo benimde gözlemim öyle ama ince diyen falan olunca tedirgin oldum şuan bulunduğum şehirde de olmadığı için internet sitesinden alıp kurdurcam burda ondan fikir sormak istedim teşekkür ederim yorumunuz için🌸
Mucizeminnos mamma00 yaa kaliteli o zaman malzemesi bide çekmece genişliği olarak nasıl acaba 6 çekmece içleri geniş mi dolap almıcağım için onu kullancam sadece 🌸
Theia Bende hemnes 8 çekmeceli aldım. Hemnesin.malzemesi baya kaliteli mdf ve cam masif kullanılmıs. Sizin dediğiniz suntalem diye biliyorum ama mağazada baktığımda o da güzeldi
Mucizeminnos Theia evet onu da gördüm çok güzel ama fiyat olarak daha pahalı olduğu için henüz oda yapmıcağım için daha uygun fiyatlı olanını bakayım dedim ama onu da çok beğeniyorum gerçekten güzel🌸
Mucizeminnos mhdmraa hem de kullanışlı ya almışken yine uzun süre kullanmayı düşünüyorum teşekkür ederim 1 yılda iyi süre yani memnunsunuz aklıma baya yattı yaa bu ürün🌸