Fatmaaaa_d spinal doğum yaptım, bende. Ameliyattan 8 saat sonra ayağa kaldırıyorlar canım. Yoğun çok Bi acı ağrı olmuyor (ağrı kesici ilaçlar iğneler yapıyorlar zaten hemen) vaktinde yaptıkları sürece sadece kalkınca biraz ağrı oluyor. Oturup kalkmak zor oluyor biraz alışıyorsun ama yürüdükçe. artı. Sonda takılı oluyor. Ayağa kalktıktan sonra çıkartıyorlar. Bebeğe odaklanırsın çok rahat ama fotoğrafçı tutucaksan sen bilirsin tabi ki, ama Bi sonraki, gün, gelsin daha iyi olur. Yem sende ayaklanmış olursun. Kalkıp bakımını yapabilirsin. İlk, geceyi atlattıktan sonraki gün, daha rahat olursun. Bide kıvranmak istemiyorsan kafan çok rahat olmalı üstesinden gelebilirim zor değil VS diye kendi kafanı kodla. Ben iyi olmak zorundayım dedim çocuğum için. Eğilip bükülme de dik yürümeye çalış ilk yürüttüklerinde. Ağik yürürsen sonra doğrulmakta zor geliyor. Yere bakma hep karşıya dik bak. Baş ağrısı olmaması için😍