Elisarli 22 haftalık hamileyim son 3 gündür ağrım ve sancım oluyor yürürken otururken kalkarken eğilirken doğrulurken. Benim kadar olup ağrısı olanlar var mı kızlar doktor baktı ultrasonla açılma vs yok herşey normal dedi ama ağrılarım neden var anlamadım