Ayse98a Merhaba kizlar ben aranıza yeni katıldım ayın 13 ünde aşılama yapıldı şuan test için ayın 28 ini beklyrz bundan daha erken test yapan varmı
yasemin9222 Ayse98a bende bugün oldum ilk aşılamam sizin nasıl geçmişti kanama falan oldumu birde sıkışık mi girdiniz işleme
Deletedmom_85 Melos90 merhaba bir şey sormak istiyorum. aşılama tutmadığı zaman ücrette artış oluyor mu? Yoksa verdiğin ücretin içinde sana hak sunuyorlar mı mesela bu ücret için üç sefere kadar hakkın var gibi
Ayse98a Deletedmom_85 hiç bir fikrim yok ben devlet hastanesinde oldum ilaç için rapor felan çıkardım ilaçlar daha uyguna geldi
Melos90 Deletedmom_85 daha önce hiç çocuğun yoksa aşılama hepsi bedava kaç olursa olsun devlet Hastanesnde
Ayse98a yasemin9222 kanamam leke gibi oldu sonrasında bişey olmadı evet sıkışık girdim ardından yarım saat sonra lavabo ya gttm
yasemin9222 Ayse98a ben de sıkışık girdim sayı va hareketlilik oranı kacti sizin 17 milyonda %70 ti benim inslh tutar da kavuşuruz bebislere
yasemin9222 Ayse98a birde bana kan için 4 haziran da bakalim dediler 12 gün sonra sizin de 10 gün olmuş 2 3 gün bekleyip bakabilirsiniz 12 günden sonra kanda ilacın etkisi kalmiyormus
Ayse98a yasemin9222 hiç bilmiyorum ki 😂😂 aklıma sormak bile gelmedi Benim eşim 1 sene önce ameliyat oldu ondan sonra sizin çocuğunuz olabilir bir engel yok dediler 1 seneden sonra da buna başvurduk