24 Haziran tahmini gün, şimdilik normal görünüyor doktorum zorunda kalmadıkça sezaryen önermiyor. İlk doğumum olacak nasipse, doğum şekli bana o anki duruma bağlı gibi geliyor. Normal doğumdan korkuyorum evet ama sağlığım ve bebeğin sağlığı el verirse isterim tabi.. 35+3teyiz, perşembe kontrolüm var