Arkadaşlar selam ben gebeligin 10+6 sındayim tup bebek tedavisiyle gebe kaldım fakat arada çok fazla midem bulanır gibi oluyor arada acı su geliyor boğazıma ve sürekli gegirme tutuyor doktorum hiç bir bilgi vermedi acaba soda içmem zararlı Oluru bebeğime