Bende 19+4 teyim. ilk 3 ay çok bulantı çektim ama ilaçsız atlattım. Şimdi mide yanması, şişkinlik, mide ağrısı gibi şikayetlerim oluyo her yemek sonrası yürüyüş yapıyorum. Bide bu aralar akıntım çok arttı resmen altıma kaçırmış gibi sıvıyla karışık ve çok miktarda akıntım oluyo doktora sordum normal dedi ama dışardayken falan çok zor oluyo napıcağımı bilmiyorum🤦🏻♀️. Bazen bebekte kasılma ve tek bi yere toplanma oluyodu doktora onuda söyledim olmaması gerek dedi magnezyum verdi. 3-4 kg aldım sabahları çok aç uyanıyorum ve kahvaltı yapana kadar içerden pıt pıt pıt taciz ediliyorum😁🐣 Yarın detaylı ultrason için randevu alıcam heyecanlıyım herşey yolunda mı sağlığı iyi mi öğrenmek için🥹