Elifim54 bugun vuruldum kalcadan ilk etapta yakıyor 15 20 dakika hastanede kalıyorsun ben nst girmedim iyi hissediyorsan gidebilirsin dediler ve gittim şu anda da bir sey yok sadece normal iğne gibi dusun o kadar bir sey ilk başta biraz yakıyor o kadar ,ha bide indirekt coombs tekrar bakıyorlar gebelik başında da bakmislardi kan grubu ve o sonuçlara bakıp yapıyorlar