-yaasemin Bu gun dr kontrolüm vardı kalp atışi için gittim kalp atışı vardı fakat cok yavaştı dr 5+6 günlük olduğunu soyledi haftaya tekrar cagirdi ya cok kucuk ondan yada sağlıksız dedi başına böyle bir şey gelip duzelen var mi
Sumeyye_brgl22 -yaasemin canım ben 6 haftalıkken gittim kalp atışını duymadık sadece kese gördüm 8 haftalıkken gittigimde kalp atışını duyduk zaten 8 haftaya kadar uzayabilir şuan da 15+3 haftalık bebiş o yüzden korkma
uyanancirkiin -yaasemin benimde 5 haftalıkken kalp atışı yavaştı haftaya tekrar gel demişti. Şehir dışına çıktım 3 hafta sonra geri geldiğimde herşey yolundaydı. Şuan 35 haftalık olduk. İçini ferah tut geç döllenme olabilirrr
-yaasemin Sumeyye_brgl22 insallah bende duyarim benim korkum kalp atisi duymamakti simdi de ya sagliksizsa diye korkuyorum
minik_koala_ve_annesi -yaasemin kalp atisi icin cok erken bir hafta ben 6+3 gunlukken gittim canim cok cansiz derinden geliyor kalp atisi dedi haftaya yeniden gel dedi cok guzel sekilde duyduk canini sikma doktorlar iyi olanla birlikte ihtimal olani da soyluyorlar allahin izniyle duyarsin insallah
Halimee1634 -yaasemin merhaba benim başıma geldi 5+5te gitmiştik yavaş dedi kalbi 5 gün sonra gittik hızlanmıştı.insallah sizinde öyle olur bir önceki gebeliğim de de kalp atışı yavaştı ve sonra durdu ama sağlıksız olduğu icinmis her iki ihtimalde var tabi hakkinizda hayırlısı olsun 🌸
Nazendehanim -yaasemin kız 5+6 da kalp atışını duyan kaç kişi var Allah aşkına heralde yavaş olacak daha yeni başlamıştır atmaya korkma hiç Allah’ın izniyle düzelir inşallah ❤️
-yaasemin Nazendehanim bilmiyorum 5 kaybim oldu birde uygulamaya gore 6 hafta 2 gunlugum ama dr 5 hafta 6 gunluk dedi bir hafta oncede 5 haftalik demisti
Nazendehanim -yaasemin birkaç gün geride olması çok önemli değil canım geri ileri olabiliyor ama kaybın var tedirginsin haliyle , iğne falan kullanıyor musun
mertveannesi2211 -yaasemin arada 3 gün var bu çok normal iki kontrole gittiniz mi tam zamanına gelicektir hiç kendinizi korkutmayin şu an çok küçük kendini toparlayacak tır benimki de aynı o şekildi içiniz rahat olsun 🙂