Cansu16 sanırım baya ciddi ilerliyor sizin doktora görünün tabi eğer o kadar ciddiyse ben bildim bileli alerjik astimla uğraşıyorum hamilelik yüzünden bende ilaç alamıyorum ama bu ara özellikle soğuk buhar makinesine ve ventoline ciddi ihtiyaç duyuyorum😥bakalım direniyorum şimdilik bende