Selam kız kardeşlerim, bundan 3 hafta önce doktorum boş kese olduğunu söyledi ve o kadar olumsuz yorum okudum ki o 3 hafta bana geçmedi zulüm oldu. Buradan o korkuyu yaşayan arkadaşlarıma bir miktar içleri ferahlasın diye güzel bir haber vermek istedim. Biz 3 haftanın sonunda yavrumuzu gördük kalp atışını dinledik çok da sağlıklıymış haftasına göre çıktı her şeyi bin şükür. Sakın umutsuzluğa kapılmayın her şey Allahtan dilerim benim sevincimi hepiniz yaşarsınız♥️