Kızlar 36+4 te nişanım geldi biraz korkuyorum bebeğimin gelişimi iyiymiş sadece yalancı sancın var dedi muayne etti nişanın gelmiş dedi doktor gözetim altındayım şimdi nişan geldikten sonra artık doğumu beklemelimiyim sizlerin nasıl oldu nişan gelince ne kadar zaman sonra doğum yaptınız