Kızlar özelde yaptm ılk dogumumu.2. Ye hamıleyım 19 haftalık.erken dogum rıskım var.eşim dıyor devlette yapalm dogumu ben ıstemedm çok pis ilgisizler dıye.zeynep kamilde yaplm herkes ıyı dıyor dedı ama ben deneyimlemiş birilerinden duymak ısterım.ınternettw cok sıkayet var cok ilgisizler tuvaletleri pis vs.sezeryandan sonra yardım edecek ınsan sokmamışlar ıcerı kadın agrılı acılı yatmış vs bunlar benı korkuttu.2019 da olmuş bunlar.hıc son zamanlard burd doğum yapan oldumu? Bayan doktor önerirmisinz memnun kaldıysanız?