NOG_06 Valla keçi boynuzu değilde ben dut pekmezi alıyordum günde 1 kaşık şeklinde bir kavanoz bitirdim tansiyonum artıyordu her seferin de ama pekmeze hiç yormadım ne zaman bitti bıraktım tansiyon normale döndü bende tansiyon yükseltti ama sende bilemem 🤷♀️