Cikrikci sağlıkla gelsin prenses 🌸 bende yaptirmicam hediyelik gerek yok gerçekten boşuna masraf ben şahsen kendi adıma başkasının çocuğunun ismini niye dolabımda tutayım yada anahtarimda tasiyayim sevmiyorum belki çok çok yakınlarınıza içinizde kalmasın diye yaptırabilirsiniz ama hiç gerek yok inanın ikramlık çikolata falan yeter bende yaptirmicam hediyelik