Merhaba hanımlar, bugün 38+3 olduk ve ilk defa çatı muayenesi oldum. Doktorum çatın dar ve kemik yapın basık aşağıda bebek çıkışı zor olur hatta makat yirtigina kadar bile ilerleyebilir doğum anında dedi. Ben en başından beri normal doğuma hazırladığım için çok şaşırdım. 1 hafta daha bekleyelim dedi. Bebegin kafası biraz büyük ve kilosu suan 3600 haftaya kadar daha da büyürse beni iyice zora sokabilir. Sizin öneriniz nedir? Hiç riske atmayıp haftaya pazartesi günü sezaryen günü alayım mı? Korktum acikcasi 😔