Feyzashn_1 normalde tekrar birliktelik öncesi 2 ay iyileşme süresi veriyor doktorlar. Ama ben kendimi bir ay sonra hazır hissettim denedim ve hemen tuttu. Ağustosta kürtaj olmuştum boş gebelik sebebiyle eylülde 2. bebek tutunmuş, ekim ayında 1 aylık hamile olduğumu öğrendim.