KayraVeAnnesi_06 Kızlar merhaba , 7+6 içindeyiz , işte çalışıyorum sabahları hiç ağrım olmuyor hamile olduğumu bile unutuyorum o derece rahat geçiyor ama akşamları kasık ağrım başlıyor benim gibi olan var mı
KayraVeAnnesi_06 Fnur26 Teşekkür ederim ben sabah ağrı yaşamayıp hep akşamları olduğu İçin tedirgin oldum acaba yorgunluk mu tetikliyor diye 😒