Melisa_48 Peelinn ben şuan ikinciye hamileyim 19 aylik sezeryan göbegim vardı 10 haftalikken şişmeye başladı yolda gorenler insallah gobek kalmiş demezler 😇🤭
Busssx Peelinn 27 haftalık oldum ben halen çıkmadı sizin ki gaz yada ödem olabilir bol su ve yürüyüş tavsiye ederim
aslansmommm Benim 16dan sonra kendini iyice belli etmeye başlamıştı ilk 3 ay gazdan dolayı şişkinlik daha çok olabiliyor sonra gaz sorunum gecmişti zaten normal hamile göbeğine dönüştü 😊
Melekprenses Ben 18 haftalık oldum şuan 7 aylık gibi.geziyorum gaz var aşırı midem göbekten büyük 5. Hamileliğim diğerleri bukadar çabuk çıkmamıştı bu fenaa