Melisasel Merhaba arkadaşlar. Henüz 2 aylık hamileyim. Yüz üstü uyumaya devam ediyorum. Karnım çıkmadığı için rahatsız olmuyorum ama tabiki tedirgin olmaya başladım. Sizce kaç haftalikken dikkat edilmeli bu durumlara?
Deletedmom_110 Melisasel karnın çıkmaya başladıktan sonra yani 2. tremistere girdiğinde dikkatli davran ama bana kalırsa şu anda bu huyunu bırak ki alisasin ilerde zor olur senin için
melekortac Melisasel 16 haftalığım, hala yüzüstü uyuyorum 😔 Başka türlü uykuya dalamıyorum. Uykuya dalsam da kendimi uyanınca yüzüstü buluyorum. Bebeğim iyi ama çok kötü bi alışkanlık. Göbek çıkınca napıcaz bilemiyorum.. 😒
Teslimeesma Ben yüz üstü yatmadan uyuyamadım ama ilk gebeligimi ogrendigim andan beri kendimi alistirdim 5 haftalikta biraktim yüz üstü uyumayı , şuan 17 haftalık olacağız nerdeyse yüz üstü yatmayı unuttum😂😂 Melisasel
iremcim @Melisasel Valla ben 6 ayıma kadar istediğim pozisyonda uyudum 6 dan sonra karnın çıktığı icin ister istemez yüzüstü yatamıyosun. Suan 8 ayımı doldurdum 34+4den sesleniyorum asla uyuncak bi pozisyon yok 😂 sağa da dönsen sola da asla uyuyamıyorsun. Sırt üstü de uyuyamıuosun nefes alınmıyor. Yüzüstü zaten mumkun değil. Haftan kücükkken istedigin gibi uyu valla
Melisakrtl Melisasel 6 aya kadar istedigin pozisyonda uyuyabilirsin karnin cikmadigi surece tabi ben 6aydan sonra rahat uyuyamamaya basladim karnim 7aylikken cikti gece uykusu yok :( cok zor uyuyorum