Stpz Merhaba arkadaşlar gebelik koleztazı yaşayan varmı aranızda safra asidi testi yaptıran ve sezeryana alınan. 38 haftalık olduk bugün ve test sonucu bugün çıktı. 13.6 umol/L etkilermi normal doğumu. eğer bebek dönmezse test sonucuna göre belirlenecek.
Merve_tna Stpz bende test verdim sonucunu bekliyorum genelde bebek ve anne açısından risk oluşturduğundan doktorlar 38. Haftada sezaryen ile doğuma alıyorlarmış diye duydum
busra_22 Stpz merhaba, bende de gebelik kolestazı var ilk doğumu 37 haftada suni sanci ile normal olarak yaptım. Şimdi ikinci hamileligim ve takipteyim.her ay kan veriyorum ve büyük ihtimal yine 37 haftada doğum yapacağım.
Dilekyagmur42 Kaşıntı yada alerji gibi bı belirtimi oldu bende de şuan alerji gibi kaşıntı var kan verdim genel ama başkami oluyor onun tahlili bilgi verirseniz sevinirim
Stpz Dilekyagmur42 bütün vücudum kaşınıyo ve en çok aşırı şekilde el içleri ve ayak altları kaşındı bacaklarım kollarım göğüs kısmım yara oldu kadın doğuma söylediğimde benden kan tahlili istedi karaciğer enzimleri yüksek çıktı safra asidi testi istedi
Belmaa16 busra_22 benim sadece parmaklarım kaşınıyo başka bi yerde yok çok şükür oyle yara olacak kadar bütün vücut mu kaşınıyo nasıl oluyo bu hastalık bende de var mı acaba korkuyorum
Filiz123465 Stpz benşm test sonucum temiz çıktı ama doktor yine de riske atamam bebeği dedi çünkü kolestaz belirtileri yaşıyorsun dedi
Stpz Dilekyagmur42 genelde safra asidi testi sonucuna göre 37 hafta dolunca alınıyormuş öncesini bilmiyorum
busra_22 Belmaa16 benim kollarim avuç içim bacaklarım ve ayağımın altında yanma oluyordu. Ama böyle normal kaşıntı gibi değil bildiğin uyuz gibi hele ki geceleri çoğalıyordu ve uyutmuyordu. 30 haftadan sonra kendini gösteriyormuş bu belirtiler.