Oznrusk evden disari cikmiyorum 14.gun oldu artik 🥺 doktor kontrolu sonrasi karar verilecek yaatak rejimi mi yoksa normal hayat mi diye 🥺 aslinda kotu degil 32. Ama gelecek icin aniden inebilir ve ya erken dogus ola bilir. O yuzden tedbir amacli bence 🥺🙏🏻