Deletedmom_110 Merhaba güzel anneler Bugün kontrolümüz vardı 31+3 olduk normalde kilosu hep önden giderdi iyiydi ama bu sefer az gibi geldi bana doktorum haftasıyla uyumlu dedi ama yine de moralim bozuk sanki az gibi 1600 kg 40 cm dedi Sizin o haftada kaçtı kilosu
Gulusuguzell Deletedmom_110 canım ben 30. Haftaliken gittim. Kilosu 1.700 denildi iyi dedi gelişimi kiz gayet iyi kilosu
gldn065807 Deletedmom_110 1600 kg dı kızım 38+3 3 kilo doğdu kiloya yakma şuan 2 aylık tombik bir bebek oldu saglıklı olsun yeter
fatma24--- Deletedmom_110 başkalarıyla kıyaslama canım ayrıca..her bebek kandine özel..Dr kağan var youtabe daizle..bibebek rahime düştüıünde doğa ağı kilo ortalama belliymiş..anne ne yerse yesin ancak yüzde 10 anca etkilenmiş..o yüzden ben takmıyorum ..annem beni 2750 doğurmuş..bende kızımı 2750 doğurdum..şimdi 2.gebeliğim yine zayıf gidiyorlar..önemli olan hagtası ile zamanında roğması
Deletedmom_110 ipekveatlas 32+3 te 1950 kg olduğuna göre 31 de 750 800 civarıydı demek ki etrafımdakilerden de hep öyle duydum o yüzden benimki az gibi geliyor ya sağlıklı olsun başka bişey istemiyorum kilo aldıran şeyler yemeyi deniycem cuma tekrar çağırdı doktor bakalım hayırlısı
Deletedmom_110 Deletedmom727271 ya etrafimdakilere bakıyorum benimki az geliyor sağlıklı olsun başka bişey istemiyorum kilo aldıran şeyler mi yesem diyorum
ipekveatlas Deletedmom_110 yani bence cok normal seninki cünkü bana 1-2 hafta önden gidiyo demisti sen neden moralini bozuyosun canım her bebek kendine özel
Deletedmom727271 Deletedmom_110 Canım kilo genetik bir durum. Dediğim gibi haftasına uyumlu. Başkaları ile bence kıyaslama malum herkesin genetiği farklı. Önemli olan sağlıklı olması 😊
Deletedmom_110 ipekveatlas aslında öyle doktoruma da ısrarla sordum normal haftasına uyumlu dedi ben biraz fazla takıyorum ya
gldn065807 Deletedmom_110 rıca ederim gerçekten öyle ama şuan masallahı var kızımın ben hiç takmadım kilo işini Benimkide çevremdekilere göre azdı doktorum küçük olsun saglıklı olsun hiç önemli değil dedi aynende oyle oldu çok şükür şuan kilosu önden gidiyo tombisimin dısarda besledim birde bebeğinin cinsiyeti ne bilmiyorum ama doktorum kız bebişler biraz daha minyon olur demıstı sağlıkla kucagına al vee doğumunda kolay oluyor emin ol😅
Melisakrtl Deletedmom_110 bebegin kilosu en az 2500gr en fazla 4kilo olmasi lazim diyolar 1700 gayet iyi daha dogumada var illaki alir kilolari takma kafana :)
Gulusuguzell Deletedmom_110 iyi tabi ki canın ne kadar böyle dusunursen bebisin hiseder olacagina birak yani stres etme ben şuan 31+3 um iste bakalim 36 haftaliken gidcerim galiba doktora,
fatma24--- Deletedmom_110 en son gittiğimde 30+0dı 1484 Gr dı..işte yarın gideceğim bide ..32+0 da bakalım ne çıkacaklar
fatma24--- Deletedmom_110 şuan ben 32+0 dün gittim doktora. Birisi 1950 Gr. Diğeri 1850 Gr..boyları 42 cm ❣️ uyumlu dedi..üstelik çok şükür ikiz olmasına rağmen bi sorun yok dedi
Arasss6761 32+3 de doğum yaptım ben ilk oğluma 1.890 gram doğmuştu şimdi 26+2 günlük 2. Bebeğime hamileyim 😊
Deletedmom_110 gldn065807 Güzel dileklerin ve deneyimini anlattığın için teşekkür ederim 🧡benimki de kız 🌼