Arkadaşlar merhaba, molfix’in 240 adet 1 numara bebek bezini 200 TL ye buldum yenidoğan için sayısı fazla olur mu sizce. Yani 240 tane bitmeden 2 bedene geçmemiz gerekebilir mi. Deneyimli anneler değişebilir derse ona göre adetleri daha az 1 ve 2 beden paketlerini almayı tercih edeceğim. Teşekkürler ☺️