Benherseydenoncebiranneyim bence gerek yok ben 34+4 üm yastıklar idare ediyor. Bacak arana yüksek yastik koy ben bazen bacağımın arasına bazen ayağımın altına koyuyorum gece uyku sersemi yerini değiştiriyorum hamile yastığı değıstiremezsin yerini sabıt cunku. Bence konforlu değildir. Ayrıca eşim sarılır bana hep arkamdan. Hamile yastığı olursa eşinle arana da mesafe girmiş olmaz mı ne biliyim ben öyle dusunuyorum. Eşim sacımı okşar karnımı sever yatmadan önce. Hamile yastiğinın her 2 acıdan da konforlu olacağını dusunmuyorum ben