Kızlar merhaba ben 6 haftalık tüp bebekle hamileyim. Dün koyu kahverengi su gibi akıntım oldu. Ama bir kere geldi sonra peçeteye silince gelen kahverengi lekelenme oldu. Doktorum coraspini kesti. Bugün kontrole gittik. Kanama alanım varmış. Kalp atışını duyduk çok şükür ama doktora sormayı unuttum kanama alanı çok mu büyük böyle olup devam eden var mı
https://resimyukle.io/r/VY26GNzAGL