Kızlar erken gebelikte yapmıştım çıkmamıştı. Bugün adet 3. Günüm ben adet oluyorum diye düşünüyorum ama baktım artmayınca test yapiyim dedim. Aşırı silik çıktı. Gidip acile kan verdim 9 çıktı. Ama peçeteye sildigmde kahve akıntı ve açık pembe filan geliyo. Hic belirtim yok sadece başım agrıyo ne yapmalıyım çok şaşkınım