Nurumnr Adet günüm normalde bugüne denk geliyormuş hafif regl olacakmışım gibi sancım var benimle aynı durumu yaşayan var mı ?
Deletedmom83940 Nurumnr olur canım regl günlerinde ağrı sonuçta vücudun alışık olduğu bi döngü bu aralar benimde olmam lazımdı arada sancı giriyor 8+1 haftalığım bende
Mommyh Nurumnr canım o normal bir durum rahim yıllardır hep aynı zamanda kasılma yaptığı için yine olması normalmiş . 2 3 ay devam edebilir korkma
Aysetuna Nurumnr kramplar hissedersin kuzum korkma Allaha dua et içine böyle korku düşünce o herşeye kadirdir🥰
Nurumnr Kızlar benim tüp bebek olduğu İÇİN daha hassasız ara ara kahve lekelerim gelmişti doktora gitmiştik bir problem yok dendi şimdi Ağrı’da olunca korktum 😔Eşimde rüyasında düşük yaptığımı görmüş hersey üst üst geldi allar bullak oldu 😔
Tgb_123 Nurumnr aynı lekelenme ve agrı bende de var bunlar olan şeyler lütfen stres yapma ve bol bol Meryem suresini oku dinlen yat ben evime süpürge BİLe açmıyorum sende yat dinlen 😍🥰
Nurumnr Aysetuna sürekli dua ediyorum elden başka birsey gelmiyor çarşamba kontrolüm var umarım hersey yolundadır
Tgb_123 Nurumnr lütfen yapma bak 7 yıl bekledim rabbim nasip etti bu zamana kadar yeterince iş yaptım bından sonrası dinlenme sağ Salim kavuşalım yavrularımıza sonra işte yaparız bol bol gezeriz de 🥰
Nurumnr Tgb_123 çok doğru söylüyorsun benim de 3. Tüp bebek tedavim bu yaşadıklarımı sana anlatamam Rabbim hepimizin yardımcısı olsun sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻❤️🧿
TazeAnne06 Nurumnr ilk başlarda regl günlerinde ağrı olabiliyor lütfen kendini sıkmayın rahat olmaya çalışın 🌸