eliftugbarikan 2 gün önce oglusumuzu kucağımıza aldık normal doğumdan sonra doktora kontrole gidiliyor mu? O kanla oraya nasıl bakıyor
Haticelisa eliftugbarikan demin instagramdan bi doktor izledim dogumdan sonra kadin doguma 6 hafta sonra kontrole gidilir diyordu
SutlacimiYedimmiBen eliftugbarikan canim 10.gun kontrolü oluyor ben tecrübemi soyliyeyim hem karnımdan hem vajinadan ultrasonla bakıldı parca vs varmi diye ayriyeten eliyle dış dudakları açıp dikis kısmına baktı o kadar elini falan içeriye koymuyor
as2121 eliftugbarikan 4-5 gün sonra kontrole çağırmıştı ultrasonla karından baktı. Bir daha 40’ın çıkınca gel dedi.
gldn065807 eliftugbarikan bugün oldum kontrolumu normalde 40 çıkınca gel demişti ama ben anca 60 gün sonra gittim iki tane dıkısım olduğu ıcın zaten dikisle çok bir sorunum yoktu alttan baktı ulturasonla ve smer testi aldı okadar