Ciceekanne Benimde yumurtlamam genelde aynı gündü, hatta ben ilişkilerimi ona göre ayarlıyodum. Onun dışında çok nadirde olsa ilişki oluyodu. Tuttu ama o ay bende çok şaşırdım. Darısı sizinde başınıza inşallah, dua edicem :) ama yinede çok umut etmeyin insan sonra çok üzülüyor bende her ay adet olucam mı diye beklemekten yıpranıyodum. Çok düşünmeyin